Смотреть видео онлайн

You can't stop the Dorkii

   
- HD качество

Найдено 26 видео
You can't stop the Dorkii
Загружено 10 апреля 2017
Just shit Shit Why you want read me? Wtf you here??! Stay away! Don't look at me! Baka!! -_- OHHHHHHHH BOI YOU FOUND...

Doki Doki Literature Club! OST - Your Reality (Credits)
Загружено 25 сентября 2017
From the Doki Doki Literature Club OST. Full lyrics below. Available in the DDLC Fan Pack:

Your Reality (w/ lyrics) - Doki Doki Literature Club! OST
Загружено 11 октября 2017
Your Reality (w/ lyrics) - Doki Doki Literature Club! OST I just wanted to make a lyric video of the song since nobody posted yet. This is my first ever video ...

Doki Doki Literature Club (Sayori Route) | Part 1 LIVE
Загружено 6 января 2018
Finally playing Doki Doki Literature Club a visual novel dating simulator that apparently gets real dark... Can't wait! Trying to win Sayori's love for my first play through. Part 2 (Ending):... ...

How to make Sayori.chr sad song into Doki Doki LITerature Club
Загружено 13 декабря 2017
Can't spell Literature Club without "LIT" in it ¯\_(ツ)_/¯ Should I make this into a full song though? Drop a "LIKE" to lemme know! Let's shoot for 1000 likes? (◕ ◡ ...

Sonic Meets Original Fan Characters
Загружено 25 апреля 2014
See more (except for Doug the Hedgehog, who is literally twice as fast as the speed of light). Geek out with us... FACEBOOK:

01 Wesele Dorki i Dzidka
Загружено 17 августа 2013

Mario Goes Berserk
Загружено 18 сентября 2012
See more

THIS SUCKS!
Загружено 23 января 2017
So yeah... that's the reason for the delay on videos unfortunately so... Yup! Nothing much to SEI except this is the WORST YouTube situation I've ever been in... Ugh. Baka Cat. ...

xX Sugoi Baka Episode 4 Xx
Загружено 14 мая 2009
The hosts are Meka, Mayaki, and Yuki The guest star is ugh......Chris The random person is........Alex???? WTF anyway this was a video for boredom okkkkk so dont be meannnnnnnn i have ...

UGH Megan!!!!
Загружено 19 марта 2016
She was being a Baka here.

My secret eah house
Загружено 28 мая 2016
via YouTube Capture.

FOOL FOR LOVE ♥ - ( HBD (late...) Josephine ! )
Загружено 3 апреля 2017
THREE FUCKING DAYS LATE I'M SO SORRRRYYYYYYYYY T___T ♥ Argh..It's been so hard editing these days but i'm finally in vacations (tho i have to study during all of it...) Alright ...

Harding's Talent Show 2013 - Sarah Xiong singing her original.
Загружено 15 марта 2013
S.E.A President.

Insurance- The Higher
Загружено 8 ноября 2008
Whee~ Another Video ;D one picture a song title credit all in 5 minutes i think 3/o5/o9 1K VIEWS ;D !? sweett . Let's keep the fire tape on, we'll keep ...

 1 2 » 

Жизнь в онлайне